Op zaterdag 23 maart om 14.00 uur willen we jullie bijpraten over de ontwikkelingen rond het nieuwe huurcontract. We zitten in de eindfase en ondanks dat we veel hebben bereikt zijn er toch weer grote zorgen over een laatste document dat terloops is toegevoegd – de Algemene bepalingen. Omdat de Gemeente nu op het punt staat dat ze alle vragen hebben beantwoord en genoeg bereidheid hebben getoond, verwachten wij dat er nog een harde noot te kraken is. Daar hebben we ook jullie support voor nodig in geval er actie nodig is. Alle documenten vindt je hieronder.
Graag zien we jullie op 23 maart 14.00 uur om samen te bespreken waar we nu staan.
- begeleidende brief meerjarig huurcontract
- grondhuurovereenkomst
- algemene bepalingen
- kwaliteitseisen
- voorwaarden verkrijgen volkstuin
- demarcatielijst verblijfstuinen
Prints zijn op zaterdag 16 maart tussen 10 en 12 uur te verkrijgen in de bestuurskamer.
De informatiebijeenkomst wordt voorgezeten door bestuurslid extern Frank Schurink.